A guida per i novi cumpratori quandu compranu dischi di macinazione di cimentu

A guida per i novi cumpratori quandu compranu dischi di macinazione di cimentu

U discu di macinazione di cimentu hè ancu chjamatu discu di macinazione di diamante, scarpi di macinazione di cimentu, scarpi di macinazione di diamanti, segmentu di macinazione di diamanti, segmentu di macinazione di béton, mola di diamante, mola di cemento, etc.

Cum'è l'aumentu di i novi cumpratori di u discu di triturazione di cimentu Sunny, quì avemu fattu sta guida per elli è spergu chì sia utile.

 

Discu di macinazione di béton Sunny

 

U discu di sgrossatura di pavimenti in cimentu hè un strumentu di diamante efficace per a mole di cimentu è terrazzo.Hè ancu grande per l'eliminazione di rivestimenti quandu sò saldate cù PCD o segmenti di diamanti di freccia di freccia di grana bassa.

Ci sò parechji tipi di dischi di smerigliatura di cemento per adattà à diverse smerigliatrici di pavimenti cum'è HTC, Lavina, Klindex, Edco, ASL, Blastrac, smerigliatrice angolare, ecc. l'ultimecatalogu di discu di macinazione di bétonquì)

Prima di cumprà dischi di macinazione di cimentu, ci sò 2 punti chì duvemu nutà:

Prima - Sapendu u tipu di discu di macinazione di béton chì avete bisognu

Diversi grinders di pavimentu utilizanu diverse forme di u discu di macinazione di cimentu.Eccettu per qualchì forma trapezoidale, a maiò parte di i dischi di triturazione di cimentu ùn sò micca cumpatibili.

Per esempiu, u discu di macinazione di cimentu per queste marche di grinder di pavimentu hè unicu è micca cumpatibile.Per piacè verificate e diverse marche di smerigliatura di pavimentu cum'è seguenti, cumpresi HTC, Lavina, Klindex, Husqvarna, Scanmaskin, Werkmaster, Edco, Blastrac, etc.

smerigliatrici per pavimenti in cemento

Hè per quessa chì avemu classificatu u nostru discu di macinazione di cimentu per marche di macinazione di pavimentu o cunnessioni, per guidà à truvà rapidamente u discu di macinazione di cimentu di u tipu ghjustu.

Ci hè un modu sèmplice à truvà u tippu dritta discu di grinding béton - à mandà à noi u ritrattu di u discu vo usatu è noi vi ricumandemu u discu dritta à voi.

Siconda - Sapendu i dettagli di u materiale per esse terra o u revestimentu per esse eliminatu

I dischi di macinazione di cimentu anu 2 funzioni, unu hè di macinà pavimenti in béton o terrazzo, è l'altru hè di sguassà i rivestimenti.

Quandu si macina u pavimentu di cimentu o terrazzo, ci sò 2 cose chì duvete sapè:

1. A durezza di u pavimentu di béton o terrazzo

Sta infurmazione hè essenziale, perchè differente durezza di béton / terrazzo pavimentu bisognu di un ligame di metallu differente à mette elli.A durezza di u béton è u ligame sò opposti.Per esempiu, s'è u béton da esse terra hè VERY HARD, allura u ligame deve esse VERY SOFT.

U seguitu hè u nostru standard di durezza, è usemu diversi culori per distinguerà diverse durezza di béton.

Dureté du sol en béton/terrazzo PSI MPA Tipu di Bond Codice Culore
Estremamente duru 6500-9000 C50-C65 Estremamente Soft XHF  Turchinu
Moltu Duru 5000-7000 C40-C55 Moltu Soft VHF  Purpura
Duru 4000-5000 C30-C50 Soft HF  Neru
Duru mediu 3000-4000 C20-C40 Medium Soft MHF  Rossu
Soft 1500-3500 C15-C25 Duru SF  Ghjallu
Moltu Soft 1000-2000 C10-C20 Moltu Duru VSF   Aranciu

2.U risultatu di macinazione chì vulete

Quandu si macina, pudemu classificà in 3 tipi: macinazione grossa, macinazione media è macinazione fine.Tuttavia, cumu fà?A risposta hè di utilizà diverse grane di diamante.

macinazione grossa macinazione media macinazione fine

A tavula seguente pò aiutà à truvà u granu di diamante ghjustu per adattà à i vostri travaglii di macinazione.

Applicazione Gamma Diamond Grit Forma di segmentu cunsigliatu
Macinazione grossa 6#, 16# Freccia, Scala, Segment Bar
Macinazione media 36 #, 60 #, 80 # Segment Bar
Macinazione fine 120 #, 180 #, 220 # Round

 

Quandu sguassate i rivestimenti di pavimenti, ci hè una cosa chì duvete sapè:

A direzzione di u PCD di i dischi di grinding PCD - in u sensu orariu o in senso antiorario?

Per i dischi di grinding PCD, a direzzione di PCD duvete nutà.Ci hè solu una direzzione di rotazione chì l'arnesi di grinding PCD ponu travaglià bè.A direzzione di PCD dipende da a direzzione di rotazione di i vostri smerigliatrici.Qualchidunu di i nostri clienti metteranu un ordine di dischi di macinazione PCD cù e duie direzioni (in senso orario e in senso antiorario).

direzzione di rotazione di l'arnesi di macinazione pcd

Sè vo aduprate u discu di triturazione di cimentu di freccia per fà u travagliu di rimozione di u revestimentu, a direzzione di u segmentu di freccia deve ancu esse nutatu.A direzzione di rotazione deve esse longu à a punta di a freccia.

Avà, avete una idea grossa di u discu di macinazione di béton?Sè vo avete altre dumande, vi invitamu à mandà e vostre dumande à u nostru email:info@sunnydiamondtools.comè vi risponderemu u più prestu pussibule.

Mandate u vostru messagiu à noi:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

    Tempu di pubblicazione: Settembre 10-2019