Una soluzione cumpleta - piastre di 150 mm di martellate per smerigliatrici angolari

Calchì volta, vulemu creà profili bush-martellati nantu à a superficia di petri, béton, o altri materiali.Forsi vi piace u finitu, forse avete bisognu di una superficia antislip.In queste situazioni, a nostra piastra di 150 mm di bush hammer pò aiutà assai, sè vo avete una smerigliatrice angolare.

Piastra di martellatura da 150 mm per smerigliatrici angolari

Questa piastra di martellatura di 150 mm hè apposta per esse aduprata in smerigliatrici angolari.Havi 4 teste di martellate è ogni testa hà 30 pezzi di denti di carburu di alta qualità.Cù una cunnessione di M14, pò esse usata nantu à a maiò parte di smerigliatrici angolari.Pudemu persunalizà a cunnessione per diverse smerigliatrici angolari, cum'è Bosch, Hilti, Makita, etc.

Bush hammering pò esse una cosa cusì faciule cù smerigliatrici angulari.Hè ideale per i picculi prughjetti.Facile da portà, faciule d'operare è pò esse usatu in lochi stretti.

bocciardetti per smerigliatrici angolari

Cum'è a funzione parte di l'arnesi di martellate, i denti di carburu sò usati per creà profili di martellate nantu à a superficia di diversi materiali, cum'è granitu, marmaru, cemento, etc. Diversi tipi di denti di carburu creanu profili sferenti.Sunny hà sviluppatu 3 sfarenti tippi di piastre di martellatura da 150 mm, per ottene diverse finiture bocciardate.

sfarenti tippi di piastra di smerigliatrice angolare da 150 mm

Inoltre, alcuni accessori utili sò sviluppati per fà chì hà diverse funzioni è più faciule d'utilizà, cumprese a tappa d'acciaio (pò esse cunnessa cù un aspiratore), u locatore, etc.

accessori di smerigliatrici angolari bush hammers

Mandate u vostru messagiu à noi:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

    Tempu di Postu: Apr-29-2020