cumu fà un segmentu di diamanti?

 Cumu fà un segmentu di diamante?

U segmentu di diamante hè a parte di funzione di l'arnesi di diamante di lama di sega di diamante, scarpi di triturazione di diamanti, punte di diamante, etc.

Cumu pudemu pruduce u segmentu di diamanti da zero?Andemu!

Flussu di pruduzzione di u segmentu di diamanti

Passu 1 - Preparate particeddi di diamanti è polveri metalliche

polvere di diamante per u segmentu di diamante

Da u nostru ultimu articulu di "chì hè cumpostu di un segmentu di diamante?", Sapemu chì u segmentu di diamante hè custituitu da particelle di diamanti è polvere di metallu.

Allora, prima, avemu bisognu di preparà sti 2 parti.Ci hè parechje formule di diamanti per diverse applicazioni.Chistu significa, avemu bisognu di priparà i particeddi di diamanti "giuste" è polveri metalliche cum'è i bisogni.

Cum'è l'iniziu di fà segmenti di diamanti, duvemu guarantisci a "correzione" di particelle di diamanti è polveri metalliche.Per esempiu, ùn pudete micca aduprà una formula di segmentu di marmura se ciò chì vulete fà hè u segmentu di granitu.

Passu 2 - Imbulighjate u compostu di diamante è u polu di metallu

Avemu bisognu di mischjà u compostu di dimaond è metal pwoder da a miscelatrice.Per ottene un mischju cumpletu, mischjemu u compostu duie volte è tuttu u tempu di mischju deve durà più di 2 ore.

Passu 3 - Pressing à friddu di u segmentu di diamanti

A pressatura à freddo hè u prucessu per trasfurmà a polvera di mistura in strati di segmentu.Hè fattu da una macchina automatica di pressa à friddu.Diversi stampi di a macchina di pressa à friddu facenu diverse forme di strati di segmentu (cum'è barra, freccia, buttone, etc.).Per taglià i segmenti, duvemu fà 3 strati diffirenti: i strati laterali, i strati mediani è i strati di transizione.I strati laterali cuntenenu una concentrazione di diamanti più altu, i strati mediani cuntenenu una concentrazione di diamanti più bassa, mentre chì i strati di transizione ùn cuntenenu micca particelle di diamanti.

Passu 4 - Die-riempimentu di u segmentu di diamanti

Die-filling hè u prucessu per mette i strati di segmenti pressati à freddu à u moldu currispundente, per fà a preparazione per a pressa calda.I travagliadori mettenu i strati di segmenti di diamanti in u moldu per ordine.Allora u moldu aspetta per a pressa calda.

Passu 5 - Pressazione calda di u segmentu di diamanti

Pressing Hot hè u prucessu per fà i strati di segmentu di diamante inseme cum'è un solidu tutale, sottu à l'alta pressione è a temperatura alta.Hè un passu assai impurtante.Differenti pressioni è temperature facenu diverse qualità di segmentu di diamante.

Passu 6 - Rumpendu u muffa è piglià u segmentu di diamanti

Dopu a pressa calda, avemu bisognu di friddà u moldu è poi piglià u segmentu di diamante da u moldu.I segmenti di diamanti sò digià stati pruduciuti in questu passu.

Passu 7 - Sabbiatura di u segmentu di diamanti

macchina di sabbiatura

Stu passu hè di pulizziari la burr di metallu da a macchina di sabbiatura.

Passu 8 - Inspeccione u segmentu di diamanti

Quandu inspeccione un segmentu di diamanti, l'indici principali sò l'apparenza, dimensioni è pesu.

Passu 9 - Imballaggio di u segmentu di diamanti

Imballaggio di u segmentu di diamanti Sunny

Sunny Diamond Tools hà diversi metudi di imballaggio per i nostri clienti.

Mandate u vostru messagiu à noi:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

    Tempu di posta: 09-05-2020