Da chì hè custituitu un segmentu di diamante?

Cum'è a funzione di quasi tutti i tipi di strumenti di diamanti (eccettu alcuni strumenti di diamanti chì anu utilizatu carburi di tungstenu o PCD, cum'è martelli di bush, strumenti di rimozione di rivestimenti PCD), i segmenti di diamanti sò vitali.In generale, ci sò 2 tippi di segmenti di diamanti: u metal-bonded one è resina-bonded one.

I segmenti di diamanti legati à metalli sò largamente usati in tutti i tipi di strumenti di diamanti, cumpreselame di sega di diamante, roti di tazza di macinazione di diamanti, punta di diamante per core, etc. Mentre i segmenti di diamanti legati in resina sò generalmente usati solu in l'arnesi di triturazione di diamanti, cum'è pads di pulitura di diamanti, pads di macinazione di cemento di resina, etc.


Ma vi avete mai dumandatu ciò chì compone un segmentu di diamante legatu à metalli?

A risposta hèParticelle di diamantièPolvere di metallu.Un segmentu di diamante ligatu cù metalli hè a mistura di particelle di diamanti è polveri metalliche dopu a pressa à freddo è a pressa calda.Sapemu più nantu à "Diamante" è "Polvere di Metallu".

 

I "diamanti artificiali"

I "diamanti" ponu esse divisi in diamanti naturali è diamanti artificiali.

I diamanti naturali sò fatti in diverse forme cum'è ghjuvelli caru, mentre chì i diamanti artificiali sò largamente usati in diversi tipi di strumenti di diamanti.

Cum'è unu di i cumpunenti impurtanti di i segmenti di diamanti (l'altru hè a polvere di metallu), i diamanti artificiali anu travagliatu cum'è a parte di funzione è ponu esse aduprati per taglià, macinazione è perforazione di diversi materiali di custruzzione cum'è cimentu, asfaltu, tile, vetru, granitu, marmura, è altre petre.
I particeddi di diamanti artificiali anu 3 specificazioni principali: Forme, Gradi è Grana.

(I seguenti "particelle di diamanti" si riferiscenu à "particelle di diamanti artificiali")

1.1 Diverse Forme di particelle di diamanti

I particeddi di diamanti anu diverse forme per diverse applicazioni.Ci sò principarmenti 2 forme: unu hè di tipu Granulare, è l'altru hè di tipu Flat.
differente-tipi-di-diamanti-artificiali-usati-in-diamond-tools


Particelle di diamanti granulari sò principalmente aduprate per taglià è perforazione.I boni particeddi granulari di diamanti duveranu esse angulari.I bordi è i angoli guaranzianu a prestazione di taglio è perforazione.

Particelle di diamanti piatte sò principalmente aduprate per a smerigliatura è a lucidatura.Perchè in u prucessu di grinding & polishing, u scopu hè di fà a faccia di travagliu più liscia è più liscia, ma s'è vo aduprate particeddi granulari di diamanti, lasciarà graffi massivi nantu à a faccia di travagliu.

1.2 Diversi gradi di particeddi di diamanti

I diamanti anu diverse qualità per diversi usi.In generale, i particeddi di diamanti usati per u tagliu è a perforazione sò di qualità più altu ch'è quelli usati per a macinazione.Perchè u cutting & drilling hà esigenze più altu per particelle di diamante cà a macinazione.Per esempiu, a qualità di particeddi di diamanti in a lama di sega di diamante hè più altu ch'è in l'arnesi di triturazione di diamanti di pavimentu.

1.3 Diverse dimensioni di particeddi di diamanti

E dimensioni di particella chì avemu chjamatu "grana di diamante".Più grande hè u numeru di grana di diamante, più chjuche sò e particelle di diamanti.A dimensione di particeddi di diamanti è u so numeru di grana di diamante hè inversamente proporzionale.Grandi dimensioni di particelle di diamanti sò generalmente aduprate per u tagliu, a sgrossatura è a perforazione.Medium sizes di particeddi di diamanti sò generalmente usati per a macinazione media.Picculi dimensioni di particelle di diamanti sò generalmente aduprate per a lucidatura.Verificate a tavula seguente per cunnosce e diverse grane di diamante utilizzate in diversi strumenti di diamante:

Different-Diamond-Grits-Usati-per-Different-Diamond-Tools

Se vulete sapè di più nantu à a dimensione di particella di diamante è u numeru di grana di diamante currispondente, verificate u "Diamond Particle Size Conversion Chart" cum'è quì sottu.Diversi paesi o urganisazioni utilizanu standard diffirenti, ma sò solu ligeramente diffirenti.Ciò chì vogliu dì hè chì, u numeru di grana di diamante hè sempre un intervallu, cum'è 35/40 #, 40/50 #.A volte stampemu solu un numeru girt cum'è 40 # nantu à uarnesi di diamantiper simplicità o per i bisogni di i clienti.

Per l'utensili di diamanti Sunny, stampemu solu i numeri di cinturini di diamanti nantu à i nostri strumenti di triturazione di diamanti.

Diamond-Particle-Sizes-Conversion-Chart

.

.

.

A "Polvere di Metallu"

U polu di metallu hè adupratu cum'è l'agenzia di ligame, chì significa chì serà cunsumatu gradualmente è aiuta à espose i particeddi di diamanti durante u travagliu.Hè una mistura di metalli diffirenti cum'è Cu, Sn, Ag, Co, Ni, WC, Mo, etc. Ogni elementu hà e so caratteristiche uniche è hè utilizzatu per funzioni unichi.Per piacè verificate cusì:

• Fe - U polu di ferru hè prezzu è hè in generale u cumpunente principalu di u polu di metallu.

• Cu - Copper powder agisce cum'è un adesivu, qualchì volta hè u cumpunente principalu di u polu di metallu (cum'è segmenti di diamanti di marmura, etc.)

• Ni- A polvera di nichel hè aduprata per migliurà a tenacità di u segmentu di diamante è rende u segmentu di diamante difficiuli di esse rottu, è aumentà a forza di u ligame metallicu.

• Co - Cobalt powder hà resistenza high-temperature, è veni usatu di migliurà a stabilità termale di u metallu, hè di solitu usatu in arnesi di taglio di diamanti seccu è arnesi di foratura di diamanti secchi.

• (Sn)Tin è (Zn)zinc powder anu un puntu di fusione bassu è ghjucanu un rolu di cunglutinazione.

Formula di Segmentu di Diamante (o Formula di Diamante)

formule di segmentu di diamanti

A formula di segmentu di diamante chjamata ancu formula di diamante.Veni in particeddi di diamanti è elementi metallichi specifichi cù una certa proporzione.Diverse formule di diamanti sò aduprate per diverse applicazioni.Sò sviluppati principalmente da 4 fattori:

1. U tipu di materiale per esse tagliatu, terra è perforatu

Diversi tipi di materiali necessitanu diversi formule di diamanti, cum'è granitu, marmura, cimentu, asfaltu, etc.

2. I qualità di qualità.

L'alta qualità di i segmenti di diamanti significa un prezzu altu.Diversi mercati accettanu diversi prezzi, cusì diverse qualità di i segmenti di diamanti sò fatti per diversi mercati.

3. Un rendimentu più altu è una vita più longa, quale preferite?

Sapemu chì parechji pruduttori o fornitori di strumenti di diamanti dicenu chì i so strumenti di diamanti sò cù un altu rendiment è una longa vita.Ma in fatti, ùn pudemu micca avè a vita più alta è a vita più longa à u stessu tempu.Avemu da fà una scelta.Se vulete un rendimentu più altu, una parte di a vita serà accurtata.Se vulete una vita più longa, di listessa manera, u rendiment serà sacrificatu.Eccu 3 modi diffirenti chì pudete sceglie:

  • Rendimentu più altu è durata di vita più bassa.
  • Prestazione più bassa è durata di vita più alta.
  • Prestazione media è durata di vita media.

4. E formule uniche di u segmentu di diamanti per i clienti specifichi.

Cum'è un fabricatore di segmenti di diamanti prufessiunale dapoi u 1993, Sunny Tools hà digià sviluppatu tante formule di diamanti per diverse applicazioni è mercati.Avemu sviluppatu u segmentu di diamanti è pruvucatu nantu à e petre è u cimentu di u mercatu principale.Ma ci sò tanti petri diffirenti in tuttu u mondu, cusì aghjustà e formule di diamanti per u prughjettu specificu hè un must.

Eccu a nostra suluzione: I novi clienti ponu cumprà alcuni setti di i nostri segmenti di diamanti per pruvà in prima.Se ùn anu micca righjuntu e vostre aspettative, dàci un feedback è pudemu aghjustà e formule di diamanti per risponde à i vostri bisogni.

In più di questu, Sunny nominarà e formule uniche di diamanti cù diversi codici è nutà u so rendiment.Cusì, pudete solu sceglie i numeri di codice specifichi è a cumunicazione hè faciule è efficace.

In cunclusioni, ci sò tanti formi diffirenti di diamanti chì deve esse sviluppatu.Per mezu di un calculu grossu, aghju fattu una tavola di 81 tipi di formule di diamanti, ma sò assai più di questu.I mutivi sò:

  • 1. una cumpagnia forse sviluppa più di 3 gradi per i segmenti di diamanti.
  • 2. ci sò assai di più formule di diamanti di arnesi grinding béton - tanti grits di diamante è tipi di ligame deve esse calculatu.
  • 3. formule di diamanti cù differente prestazione è lifespan ùn sò statu cunsideratu.
  • 4. i formule di diamanti unicu per i clienti specifichi ùn sò micca statu cunsideratu.

U graficu seguente - "Formuli di diamanti per i diversi materiali" hè di dà un pensamentu grossu di a quantità di formule di segmentu di diamanti.

Different-Diamond-Formula-di-Differenti-Materiali

In i prossimi articuli, parleremu continuamente di:

1. I sfarenti tippi di segmenti di diamanti

2. A pruduzzione di segmenti di diamanti

3. U tipu di saldatura di segmenti di diamanti

Mandate u vostru messagiu à noi:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

    Tempu di post: Dec-12-2019